Now in German! Zane by Jo Raven




Titel: Zane (Tattoo Bruderschaft)
Autor: Jo Raven 






Von der "New York Times" und "USA Today" Bestseller-Autorin JO RAVEN

Sie nennen mich Zen-man, den Besonnenen, den BeschĆ¼tzer. Ich kĆ¼mmere mich um alle, nehme sie auf, suche ihnen ein neues Zuhause. Sie halten mich fĆ¼r einen ruhigen und gelassenen Kerl; jemand, der sich seiner Sache sicher ist, der weiƟ, was zu tun ist. Sie glauben, mich so zu sehen, wie ich bin. Sie glauben, mich zu kennen.
Aber sie liegen alle falsch, denn in meinem Inneren ist etwas zerbrochen. In meiner Seele klafft ein groƟes Loch, das ich nicht schlieƟen kann; eine anschwellende Finsternis. Ich habe die tiefsten AbgrĆ¼nde der Hƶlle gesehen und niemand kommt von dort unbeschadet zurĆ¼ck. Das Leben in Pflegeheimen hat mich schwer geschƤdigt und ich werde einzig und allein von einem dĆ¼nnen Faden zusammengehalten.
Also schlafe ich wild in der Gegend herum und gehe nie mit jemandem aus, halte die BrƤute auf Abstand. Denn eines Tages wird der Faden bei mir reiƟen und wenn es soweit ist, kann ich niemandem garantieren, nicht zusammen mit mir ins UnglĆ¼ck gestĆ¼rzt zu werden. 
Und dennoch ist da dieses MƤdchen, das sich nicht vertreiben lƤsst. Dakota. Sie ist heiƟ und ich kann nicht leugnen, dass ich sie will. Aber sie kommt immer wieder zu mir zurĆ¼ck, lƤsst nicht locker, versucht mich zum Reden zu bringen, dass ich mich ihr gegenĆ¼ber ƶffne.
Sie hat keine Ahnung, dass sie mit dem Feuer spielt. Wenn die DƤmonen an die OberflƤche gelangen, sollte sie besser so weit wie mƶglich von mir entfernt sein, genau wie alle anderen.

Zane ( Inked Brotherhood) 

*** USA Today Bestseller - New Adult Contemporary Romance***
From USA Today and New York Times bestselling author Jo Raven comes the third installment in the Inked Brotherhood series which began with ASHER.


They call me Zen-man, the cool-headed one, the protector. I keep an eye out for everyone, take them in, find them homes. They think I’m the calm and collected one, the self-assured one, the one who knows the way. They think they see me. They think they know me.
But they’re all wrong, because inside I’m broken. I have a jagged hole in my soul I can’t fix, a festering blackness. I’ve been to the pits of hell, and nobody comes back unscathed. Life in foster care fucked me up, and now a thread is all that’s holding me together.
So I sleep around and never date, keeping chicks away. One day I’ll snap, and when I do, there’s no telling who I might take down with me.
All the same, there’s this one girl who won’t be scared away. Dakota. She’s hot, and I won’t deny I want her. But she keeps coming back, pushing me, trying to get me to talk, to open up to her.
She has no idea she’s playing with fire. When the demons come, she’d better be far away from me, just like everyone else.

Standalone novel. No cliffhanger.
*Warning: this book contains graphic language, sex, and violence. Mature readers only. Not intended for young readers.*

Inked Brotherhood Series:

Five boys brought together by fate. Five young men trying to overcome their troubled pasts. Five tattoos marking them as a brotherhood built on tragedy. Will they find understanding and rise above the pain?
Five girls tied by friendship. Five young women fighting their own demons. Five lives laced with sorrow. Will they be strong enough to save the men they love and make them happy?

The series comprises five interconnected, stand-alone novels: Asher, Tyler, Zane, Dylan and Rafe.

Kiss me Goodbye, a short prequel to ASHER, is now FREE!!
DYLAN, book 4 in the series, 





Jo Raven schreibt erotische New Adult Romane. Sie liebt sexy Bad Boys und willensstarke Heldinnen, ihre Zeit widmet sie sowohl dem Schreiben als auch dem Lesen. Wenn sie nicht gerade neue Geschichten ausheckt, werkelt sie in ihrer chaotischen KĆ¼che herum und trƤumt von Reisen nach Indien und Japan.    


Jo Raven writes New Adult erotic romance. She loves sexy bad boys and strong-willed heroines, and divides her time between writing and reading. When not cooking up plots, she putters in her cluttered kitchen and dreams of traveling to India and Japan. 






Comments

Popular Posts